درست است که این روزها به واسطه داشتن موبایل، استفاده از ساعت مچی کمتر شده، اما نقش آن در استایل را نباید دست کم گرفت.

ساعت مچی مردانه

مردی که ساعت روی مچ دستش می بندد، نه تنها تلاش می کند که سر وقت و منظم باشد، بلکه تلاش می کند تا خوب به نظر برسد.

معیارهای خرید ساعت مچی مردانه:

فاکتورهای زیادی برای خرید ساعت مردانه هست که باید در نظر داشته باشید؛ اما هیچ کدام به اندازه ی قیمت ساعت مهم نیست. هرچقدر هم که یک ساعت خوب باشد و به سلیقه  شما نزدیک باشد، اگر بودجه ی خرید آن را نداشته باشید، نمی توانید آن را خریداری کنید.

دنیای ساعت دنیای بسیار پیچیده ای است. چرا که اصطلاحات تخصصی بسیاری در این زمینه وجود دارد که ممکن است اشخاص معمولی اطلاعات کمی درباره آن داشته باشند. هنگامی که قصد دارید یک ساعت جدید بخرید، بهتر است ساعتی را انتخاب کنید که متناسب با استایل شما باشد.

قبل از خرید هر چیزی نیاز است تا اصطلاحات مخصوص به آن را بدانید. این رویه درباره ساعت مچی هم صدق میکند. اینکه اصطلاحات و حتی اجزای درونی ساعت مچی را بدانید، میتوانید ساعت مچی اصل را از فیک و یا حتی جنس خوب را از بد تشخیص دهید.

نحوه ست کردن ساعت مچی مردانه و زنانه با لباس

این که فکر کنیم ساعت های گران قیمت تر با کیفیت تر هستند اشتباه است. برخی برند ها بسیار لوکس و گران قیمت هستند. این برندها هرچند فوق العاده هستند  اما معمولا درصد زیادی از هزینه ای که برای آنها می پردازید به خاطر اسم برند است نه فقط تولید آن. برخی برند ها نیز دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند اما نسبت به هزینه معقولی که برای آنها می پردازید کیفیت بسیار بالایی دارند.

برند های بسیار زیادی در زمینه تولید ساعت مچی اصل فعالیت میکنند. هرکدام از این برندها رویکرد خاص خود را در ساخت ساعت دارند. به علاوه هر کدام طرفداران خود را دارند. برند ساعت می تواند نشان دهنده کیفیت،  ساخت، ارزش، اعتبار، تاریخچه، طراحی های جالب و … باشد. نمی توان گفت کدام برند بهترین است. شما باید با توجه به سلیقه خود و انتظاراتتان و بودجه ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چه چیزهایی در خرید ساعت مردانه اهمیت دارد؟

ساعت مچی که شما استفاده میکنید بیانگر شخصیت شما است. بهتر است قبل از خرید ساعت مچی مردانه با کاربری های مختلف ساعت مردانه آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسبتری داشته باشید.

ساعت مردانه خلبانی

ساعت مردانه خلبانی

این نوع ساعت مچی ها، از جمله تایپ های ساعت مچی هستند که برای اولین بار برای خلبانان ساخته شد. ساعت های خلبانی یکی از کاربردی ترین مدل های ساعت است که قابلیت های متنوعی دارد. از جمله این موارد میتوان به خوانایی، تطبیق پذیری و دوام بالا اشاره کرد. بسیاری از ساعت ها همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر آب هستند چرا که خلبانان و هوانوردها اغلب در محیط های با فشار بالا و حتی رطوبت کار میکنند.

ساعت مچی مردانه غواصی

ساعت غواصی از انواع ساعت هایی است که برای غواصی حرفه ای و یا حتی شنا طراحی میشوند و تا عمق حداقل ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم هستند. این ساعت ها ابزاری حیاتی برای دریانوردان هستند که برای ردیابی زمان در هنگام غوطه ور شدن در آب استفاده میشود.

ساعت مچی مردانه غواصی
ساعت مردانه لاکچری

ساعت مردانه لوکس

ساعت های مچی مردانه لوکس یکی از اکسسوری های موردنیاز هر مد هستند. فاکتوری که ساعت های لوکس را از ساعت های ارزانتر متمایز میکند کیفیت عالی مواد اولیه آن و طراحی منحصر به فرد آن است. ساعت های لوکس اغلب با دست ساخته میشوند و قطعات هنری خیره کننده ای هستند که روایتگر یک داستان منحصر به فرد هستند.

ساعت مچی مردانه ورزشی

ساعت های ورزشی از جمله ساعت مچی هایی هستند که صرفا برای استفاده در هنگام ورزش تولید میشوند. ساعت مچی های ورزشی بسته به نوع ورزش های مختلف، ویژگی متنوعی دارند. از جمله این ویژگی ها میتوان به ضدآب بودن، ضد ضربه بودن، گام شمار، قابلیت ردیابی ضربان قلب، خواب و مقدار کالری که میسوزانید اشاره کرد. بعضی از مدل های ساعت مچی مردانه ورزشی در طول تمرین ها و مسابقات به ورزشکاران اعلان های صوتی میدهند. ساعت مچی های ورزشی با آمارهای نسبتا دقیقی که به ما میدهند، کمک میکنند تا عملکرد تمرینی مطلوبی داشته باشیم.

ساعت مچی مردانه ورزشی
ساعت مردانه رسمی

ساعت مردانه رسمی

ساعت مچی های رسمی یکی از انواع مختلف ساعت مچی است که تنها با استایل های کلاسیک و رسمی ( به ویژه کارهای تجاری و یا ایونت های مختلف) ست میشوند. برخلاف ساعت های اسپرت و ورزشی، ساعت های مجلسی معمولا صفحه باریک تری دارند تا زیر دکمه های پیراهن یا حتی کت و شلوار به راحتی جا شود. بندهای ساعت مچی مردانه رسمی اغلب از نوع چرم است و فلزات گرانبهایی مانند طلای سفید، پلاتین و تیتانیم در آن استفاده میشود. برندهای متنوعی ساعت مچی هایی با کاربری رسمی تولید میکنند.

جنس ساعت مچی

شیشه ی ساعت، بند آن و فریم، هر کدام از جنس های مختلفی ساخته می شوند. تفاوت جنس ها، می تواند در راحتی ساعت، ماندگاری آن و قابلیت های مختلف، همچنین قیمت ساعت تاثیر بگذارد.

ساعت ها از بندهای مختلفی چون چرمی، فلزی، رابر و سیلیکونی استفاده می کنند. جنس فریم ساعت ها نیز تیتانیوم، فولاد، استیل و دیگر متریال ها است. شیشه ی ساعت ها نیز متریال های گوناگونی دارد که ساعت را در برابر ضربات و فشار مقاوم می کند، یا از مقاومتشان می کاهد.

چنانچه قصد داشتید یک ساعت بند چرم تهیه کنید که در جلسات کاری به دست داشته  باشید و با استایل رسمی  خودتان همخوانی داشته باشد، حواستان باشد که چرم اصل تهیه کنید که به مرور زمان خراب نشود. اگر ساعت بند فلزی یا استیل انتخاب می کنید، حواستان باشد که بند ضدزنگ باشد و آسیبی نبیند.

حرکت ساعت مچی

اگر روی صدای تیک تاک ساعت آنالوگ حساس هستید، پس باید به مدل حرکت ساعت توجه کنید. این روزها از مدل حرکتی کوارتز استفاده می کنند؛ چرا که کوارتز زمان را دقیق تر نشان می دهد. اگر ساعت شما کوارتز باشد، کلمه ی Quartz روی نمایشگر درج می شود. اگر ساعت دیجیتال مدنظر شما باشد، ساعت فاقد عقربه خواهد بود. اگر سلیقه ای کلاسیک پسند داشته باشید، احتمالا انتخاب شما ساعت های آنالوگ عقربه ای خواهد بود. سلیقه های اسپرت پسند نیز معمولا ساعت های دیجیتال را می پسندند.

محصولات مرتبط

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-109

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-703-N

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-103

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-107

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-102

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-101

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-059-N

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-051-N

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

! اطلاع رسانی
توجه
توجه
! اطلاع رسانی
توجه
توجه