از آنجایی که زنان عمدتا ساعت های مچی را به عنوان نوعی اکسسوری در نظر می گیرند، اهمیت بیشتری به ظاهر ساعت می دهند اما شکل ظاهری تنها یکی از معیارهایی است که خانم ها هنگام خرید ساعت باید در نظر بگیرند.

معیارهای خرید ساعت مچی زنانه :

آیا به دنبل یک ساعت کلاسیک هستید با صفحه ی گرد یا مربع هستید؟ یا یک ساعت دیجیتال را ترجیج می دهید؟

سبک یکی از فاکتورهای عمده ای است که هنگام خرید ساعت مچی زنانه باید در نظر گرفت. در حالی که در گذشته، ساعت های زنانه در درجه اول با توجه به سبک لباس ساخته می شدند، امروزه انواع مختلفی از ساعت های زنانه موجود است. هنگام انتخاب سبک ساعت خود، به زمان استفاده از آن و سبک زندگی خود توجه کنید.

آیا به دنبال یک ساعت مچی باکیفیت برای پوشیدن در دفتر کار هستید؟ یک ساعت کلاسیک را با دستبند فلزی یا بند چرمی در نظر بگیرید.

آیا ساعتی می خواهید که برای سبک زندگی فعال یا ورزشی شما مناسب باشد؟اندازه قاب ساعت یکی از عوامل تعیین کننده انتخاب ساعت است. از آنجا که مچ دستان زنان به طور کلی از مچ دستان مردان کوچکتر است، اکثر ساعت های زنانه دارای اندازه های کوچکتر هستند.

ساعت ها در شکل و اندازه های مختلفی وجود دارند، از صفحه های مینیاتوری زیر ۲۰ میلیمتر گرفته تا غول ۴۰ میلیمتری . اندازه مچ دست خود را اندازه بگیرید تا بتوانید بهترین ساعت مناسب با استایل خود را انتخاب کنید. اگر یک ساعت مچی برزگ را دوست دارید اما مچ شما ظریف است این نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه

جنس و سبک بند ساعت زنانه :

هنگام انتخاب بند یا دستبند، سبک آن و نحوه کارکرد آن را با سبک زندگی خود در نظر بگیرید. با این حال، هنگام انتخاب ساعت زنانه، می توانید ساعتی را انتخاب کنید که بند قابل تعویض داشته باشد.

این به این معنی است که ساعت شما می تواند با انواع مختلف بند متناسب باشد. به عنوان مثال ، یک بند چرمی می تواند ظاهری راحت و روزمره به ساعت بدهد، در حالی که یک بند فلزی می تواند همان ساعت را زیباتر و ظریف نشان دهد.

سازندگان ساعت های زنانه، ساعت هایی به سبک جواهرات نیز تولید می کنند که می توانید مثل یک دستبند روی دست خود ببندید. این سبک ساعت ها، برای کسانی که سلیقه ای لوکس دارند و می خواهند در مهمانی ها و موقعیت های رسمی ساعت دستبندی استفاده کنند، عالی است.

اندازه ساعت مچی زنانه

در هنگام انتخاب ساعت مچی زنانه باید به قطر قاب ساعت توجه کنید. سایز مناسب ساعت مچی زنانه ۲۱ تا ۳۴ میلی متر است که با توجه به اندازه مچ و همچنین سلیقه باید انتخاب شود. با استفاده از متر سایز مچ باید اندازه گیری کنید و سپس بر اساس اندازه بدست آمده، قطر قاب ساعت را انتخاب کنید.

با این که ساعت های زنانه اندازه ای کوچکتر از ساعت های مردانه دارند، با این حال باز هم بعضی از آن ها ممکن است برای شما راحت تر یا تنگ تر باشند.
پس لازم است موقع خرید ساعت، مدل مدنظرتان را روی دست ببندید و ببینید که راحت هستید یا خیر. هرچقدر هم که ساعتی را دوست داشته باشید، اگر اندازه ی دستتان نباشد بلا استفاده می شود.
چنانچه قرار شد ساعتی را آنلاین خریداری کنید، از راهنمای سایز و نحوه اندازه گیری استفاده کنید تا بعدا دچار مشکلی نشوید.

رنگ ساعت زنانه

یکی از مزایای بارز ساعت زنانه، تنوع رنگی گسترده ی آنهاست. رنگ ساعت می تواند برای صاحب آن بسیار مهم باشد. به عنوان مثال، یک ساعت سفید ممکن است در زنی با رنگ پوست روشن یا کسی که غالباً لباس های رنگ روشن می پوشد، ظاهر بهتری داشته باشد.

رنگ های نقره ای یا بژ، می تواند با انواع رنگ های مختلف پوست و ویژگی های جسمی زنان مطابقت داشته باشد. طلا و پلاتین نیز از این نظر کاملاً متنوع عمل می کنند.  اما این رنگها نسبت به رنگ های مانند سیاه و سفید ظریف تر و ملایم تر هستند. رنگ بسیار شخصی است، حتی احساسی و مربوط به خلق و خوی فرد می باشد. اگر می خواهید ساعت شما هنگام پوشیدن، ظاهری پر جنب و جوش یا منحصر به فرد به شما بدهد، می توانید از رنگ های خاص تر مانند رزگلد استفاده کنید.

رنگ ساعت ها

ساعت مچی زنانه دیجیتال، آنالوگ یا هوشمند؟

انتخاب از بین این سه سبک ساعت موجود در بازار، بستگی به عوامل زیادی دارد.

ساعت های هوشمند، قابلیت های زیادی دارند. این ساعت ها با موبایل شما سازگار می شوند و پس از آن می تواند از طریق آن ها پیام های خود را ببینید یا به تماس های خود پاسخ دهید. با کمک این ساعت ها می توانید به مودهای ورزشی متنوع دسترسی داشته باشید یا این که از سنسورهای مختلفی چون سنسور تپش قلب، سنسور اکسیژن خون، فشار سنج، ارتفاع سنج، سنسور تشخیص تصادف و خیلی سنسورهای دیگر استفاده کنید.

ساعت  عقربه ای یا آنالوگ، از آن قبیل ساعت ها هستند که هرگز از مد نمی افتند و مهم ترین وظیفه ی خود که نشان دادن زمان است را به خوبی انجام می دهند. اگر تمایلی به ساعت های هوشمند یا دیجیتال ندارید و هنوز هم از طرفداران ساعت های آنالوگ هستید، مدل های زیادی از آن در بازار موجود است.

ساعت  دیجیتال هم از قابلیت هایی برخوردار هستند که شاید به پای قابلیت های ساعت های هوشمند نرسد، اما باز هم از ویژگی های خوبی برخوردار هستند.

ساعت مچی زنانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

شیشه ساعت مچی از چه ماده ای است؟

یکی از نکات بسیار مهم دیگر زمان خرید ساعت زنانه، توجه به ماده ای است که برای ساخت شیشه ساعت استفاده می شود. این متریال می تواند یک پوشش پلاستیکی، شیشه ای و یا یاقوت کبود مصنوعی باشد. این شیشه به عنوان محافظ فضای داخلی روی صفحه ساعت قرار می گیرد و به آن زیبایی خاصی می بخشد. نوع کریستال در تعیین قیمت ساعت زنانه هم تاثیر زیادی دارد.

اگر به دنبال یک ساعت گران قیمت هستید، نباید به سراغ محصولی با کریستال اکریلیک بروید. این ماده سبک و ارزان قیمت است و بیشتر برای ساعت های اسپرت استفاده می کنند که شکسته نمی شود. اما به راحتی روی آن خط و خراش ایجاد می شود که ظاهر شیشه ساعت زنانه را خراب می کند.

شیشه های معدنی هم نوع دیگری است که تحت عملیات حرارتی و شیمیایی تولید شده و مقاومت آن در برابر خراش بیشتر است. اما ممکن است در اثر ضربه ترک خورده یا حتی شکسته شوند.

ساعت های زنانه مناسب مچ های خانم ها تولید شده و ابعاد آن ها، طول بند و قطرشان کمتر بوده و رنگ های شادتری نسبت به ساعت های دیگر دارند.

محصولات مرتبط

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8034-709

تماس بگیرید

ساعت های مردانه و زنانه اتوماتیک

ساعت الگنگس مدل SP8018-401

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-703-N

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-701

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-109

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-107

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-103

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت های مردانه و زنانه کلاسیک

ساعت الگنگس مدل SP8012-102

۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

! اطلاع رسانی
توجه
توجه
! اطلاع رسانی
توجه
توجه